S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

 

tel:775 969 082

Hledáte koordinátora Dedra? Naše číslo je 100582

 

**************************************

 

ČLÁNKY

 

Jak správně pečovat o pračku

 

Multifunkční robot Varmix

 

Zkroťte své neposlušné vlasy

 

Zdravé džusy, šťávy, smoothie či koktejly doma

 

Poradíme jak na vodní kámen

 

****************************************

 

 

 

Reklama zdarma, zvýšení návštěvnosti

ZBOŽÍ V AKCI

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

 

-------------------------------------------

Navštivte tyto e-shopy:

 

Tradiční čínská medicína

 

 




Poškozené zavazadlo

Vracíte se z dovolené a po příletu na vás může čekat u výdejního pásu se zavazadly šok. Kufr je poškozený, promáčknutý nebo má ulomené kolečko! Neztrácejte hlavu. Všechno se dá vyřešit!

Letecká společnost ručí za vaše zavazadlo po celou dobu přepravy!

Vinu nese jednoznačně letecká společnost. Pokud došlo k poškození kufru během letecké přepravy, pak máte právo na opravu kufru (v případě opravitelného poškození) nebo na zcela nový kufr (v případě, že poškození nelze opravit). Nebojte se, protože letecké společnosti jsou pro takové případy POJIŠTĚNY u pojišťoven a vaše zavazadlo bude opraveno/nahrazeno z pojistky. Nikdo o nic nepřijde a všichni budou spokojení.


Nehledejte vinu u výrobců kufru

Výrobce kufru opravdu nemůže za to, že se někteří zaměstnanci pozemního personálu letiště chovají strašně a "lajdácky" právě k vašemu kufru. Ať chybu napraví ten, kdo kufr poškodil. Nemá cenu ani zkoušet reklamovat zavazadlo, které poškodil někdo při přepravě. Taková reklamace nebude uznána.

Dožadujte se svých práv u letecké společnosti

1)   Ihned, jakmile vezmete kufr z výdejního pásu a zjistíte poškození, obraťte se na přepážku REKLAMACE
ZAVAZADEL/BAGGAGE CLAIMS. (Taková přepážka je v každé příletové hale hned V BLÍZKOSTI výdejních pásů na zavazadla.) 
Nic neodkládejte. Musíte ukázat poškozené zavazadlo IHNED po příletu odpovědnému zaměstnanci přepravce. Žádný takový, že pojedete domů
a pak si všechno rozmyslíte. IHNED po příletu u přepážky!!!!

2)   Dožadujte se sepsání protokolu o poškození zavazadla.

3)   Uveďte cenu, kterou jste za kufr zaplatili. Případně kde jste ho zakoupili.

4)   Pracovník reklamací zavazadel je v tomto případě váš „přítel“ a pomůže vám. Buďte na něj vlídní, protože
on osobně ten kufr nepoškodil. Jeho prací je, aby se kufr opravil, nebo vám dají nový. Počítejte s tím, že to zabere cca 15 minut (!) času.

5)   Při sepsání protokolu vám pracovník navrhne, že druhý den si kurýr u vás doma/v práci/ nebo na
smluveném místě poškozený kufr vyzvedne. ANO – až si v klidu kufr doma vybalíte, tak se letecká 
společnost postará o vyzvednutí poškozeného zavazadla. Pak kufr odveze do opravny.

6)   Po opravě vám opět letecká společnost opravený kufr přiveze.

7)   Pokud se nedá kufr opravit (zjistí se to až v servisním středisku), pak vám navrhne letecká společnost
koupi nového kufru ve stejné cenové hladině, jako byl váš starý kufr.

8)   Stejně se postupuje i u ztraceného zavazadla. I v tomto případě musíte nahlásit ztrátu u stejné přepážky BAGGAGE CLAIMS na letišti.

Závěrem

Letecká společnost ručí za vaše cestovní zavazadlo po celou dobu přepravy. Bohužel i u letecké společnosti a pozemního personálu může dojít k chybě. Poškodí se zavazadlo. Každá chyba se dá napravit. Ale vy se musíte obrátit hned po příletu na přepážku.

V tomto videu z portálu youtube se podívejte, jak zachází se zavazadly na některých letištích. Pak není divu, že se vám kufr vrátí poškozený. Video obsahuje DRASTICKÉ ZÁBĚRY!


 

Zjc2M2M